17 Φεβ 2014

Έρωτα εσύ...


Έρως και Ψυχή,Αντώνιο Κανόβα,Μουσείο του Λούβρου(πηγή:Βικιπαίδεια)
Τώρα που κόπασε το παραλήρημα των ημερών για  "τη γιορτή του έρωτα"(αν είναι δυνατόν!!!),οι Επισημάνσεις κάνουν ένα νέο, μικρό αφιέρωμα στην ποίηση που υμνεί τον έρωτα.Σήμερα αναρτούμε ποιήματα φίλων,που μας τα εμπιστεύτηκαν και τους
ευχαριστούμε γι΄αυτό.
Και βέβαια,θα έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε κι άλλα αφιερώματα για το ίδιο θέμα,που άλλωστε είναι πάντα επίκαιρο.

Έρωτα εσύ, με περισσή
όταν λαβώνεις δύναμη,
μηδ' όνομα καλό από σε
μηδ' αρετή μπορεί να βγει...



****
Είναι ο έρωτας

Είναι ο έρωτας άγνωστος
και αόρατος
μα όταν αγγίζει το σώμα
ριγεί η ανάσα
και γίνεται θάλασσα
ο άνθρωπος.
Κύματα ταξιδεύουν
από άκρη σε άκρη
στον γυμνό αιώνα του!


Θάνος Πάσχος,ΕΡΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΕΝΟΣ

****
"Σε θέλω",Ελένη Μαυρογονάτου,
διαβάζει ο Βασίλης Διαμάντης


****
****
Ερωτικό I
 
 Ομοιοκατάληκτες οι μέρες μας
 Καλημέρα μου λένε τα πρωινά
 Τα κερνώ καφέ ζεστό τ’ όνομά σου
Δίστιχα καλότυχα πλέκει το μεσημέρι
 Το ξεδιψώ με τσάι παγωμένο τ’ όνομά σου
 Κάθεται η νύχτα στο τραπέζι μας
Τη μεθά λευκό κρασί τ’ όνομά σου


Πάμπος Κουζάλης,ραπτός λόγος

****
Η μοναδική περιουσία μου
 
Εσύ που εγκατοικείς στα όνειρά μου
 κρατώντας όλο το βάρος
της μοναξιάς μου
 ένα στάχυ
 στ’ αλώνι της αστροφεγγιάς
που ξαγρυπνά στη ριγηλή
 αναλαμπή των άστρων
κι ένα κυπαρίσσι
που ξεδιψά στο φως του ήλιου
κατοικημένο από πουλιά
είστε η μοναδική
ακίνητη και κινητή περιουσία μου.


Νίκος Πενταράς, Αριθμητική της Αναμονής

****
Ω γεύσις μακρινή!

Δεν είναι οι τωρινοί μου έρωτες,
 αυτοί δεν με εμπνέουν
 αλλά οι παλαιοί,
και πιο πολύ οι ανεκπλήρωτοι
 εκείνοι
Ω γεύσις μακρινή!


Καλλίνος Χριστόδουλος, Ρέκβιεμ στην νεότητα...

****

 
****
Ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ


****
Το Μονόγραμμα,Οδυσσέας Ελύτης

 

2 σχόλια:

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Θαυμάσια ανάρτηση!

Eva Neocleous είπε...

Ευρυτάνα Ιχνηλάτη,
σ΄ευχαριστώ πολύ!